TRASPONTE, por Vanessa Aboy

6 Comentarios »

  1. damian said

    A presentación esta ben feita e é moi bonita

  2. Sheila said

    Penso que o traballo está moi ben, a presentación gustoume. Tamén me gustaron as fotos que están moi ben sacadas.

  3. Antón said

    Está moi ben feita a presentación. Boas vistas ten Transponte, é unha aldea moi bonita.

  4. marcos said

    Vanesa, a túa aldea é impresionante e eu que estiven aí varias veces non me dera de conta do bonita e impresionante que é.

  5. sonia said

    Moi ben, gustame moito a túa presentacion e a tua aldea tamen me gusta moito.

  6. ruben said

    ola pos na que a casa que dixeches que non che gustara era onde naceu meu avo asique mola vale

    bueno a presentacion mola

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Deixar unha resposta

