A Patela e o Pazo, por Sámer Abdulkader Sande (3ºA)

Continuando co traballo feito pola alumnado de 3º da ESO durante o curso pasado, na primeira avaliación seguimos percorrendo as distintas aldeas de Cuntis, intentando completar o mapa dos lugares do Concello a través dos propios ollos dos que ocupan eses espazos, os alumnos e alumnas. Podedes consultar a proposta e as presentacións realizadas o pasado curso, que se presentaron ao concurso Xentes, Espazos e Lugares convocado polo Xornal e o Proxecto Terra.

Advertisements

4 Comentarios »

  1. María Blanco said

    A Patela!!! vaia lugar tan, tan bonito.
    E vaia traballo!!
    Ogallá houbera moitos traballos destes pululando por ahí fora, para que remexeran nas nosas conciencias cando acometemos obras de “mellora” ou desatendemos o noso patrimonio.
    Moitas grazas Sámer,e moitas grazas profe.

  2. Noemí Gómez Bouzada said

    Gracias???? Gracias de que??? si está criticando lo que PATELAS HIZO!!!! que bonito criticar a una persona muerta… Me parece fatal que haya tantos sitios en los que se haya subido esto en donde se critica a MI bisabuelo, ya que estáis le decís a Sámer que no critque tanto a su vecino y deje de decir que su casita es perfecta.

  3. Heladio said

    Noemí, creo que non liches ben a presentación. Eu, o profesor daquela, lin de novo o texto e non hai máis que louvanzas de Patelas, por outra parte máis que merecidas. De todas formas, perdoa as molestias, estou absolutamente seguro de que o autor en ningún momento tiña ese ánimo.

  4. Noemí Gómez Bouzada said

    Es vecino de mi bisabuelo de toda la vida, y si lees la presentación está diciendo que la casa que MI bisabuelo hizo el solito es fea en comparación con la SUYA PROPIA porque la suya es la tradicional, y la suya fue heredada por su madre de sus padres y sus padres de los suyos, así que no me vengas que lo interpreto mal, porque léelo pone “A casa da esquerda pareceme fea” y esa es la PATELA DE MI BISABUELO y la de la derecha es SU casa… así que no me digas que no lo hizo a proposito. Por otro lado el horrio es el de casa de MI bisabuelo y también lo critica y en comparación vuelve a utilizar el SUYO propio como el mejor.
    Así que no me vengas con que con que alaba a mi bisabuelo porque no es así solo critica lo que mi bisabuelo hizo con su casa. Si mi bisabuelo hubiese dedicado su dinero más en su casa a ver que casa sería mejor la suya o la nuestra, pero él prefirió invertir su dinero en la cultura gallega.
    Y por otro lado no se habla de los muertos, y menos se los critica

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: